⏰ Prodej končí 22.09.⏰ 20-50% VYPNUTO + Doprava zdarma

Často Kladené Otázky | Threo

Obecné otázky

  • Jak mohu kontaktovat společnost Threo?

    Můžete zanechat vzkaz na čísle +48226022918 od 9:00 do 17:00 EST nebo poslat e-mail na adresu theteam@threo.cz. Na všechny požadavky zákazníků odpovídáme v pracovní dny do 24 hodin.

  • Jak mohu získat slevu?

    Naše nejlepší nabídky si můžete prohlédnout na hlavní stránce www.threo.cz. V průběhu roku nabízíme řadu sezónních akcí. Pokud máte kód, stačí ho zadat při placení a získáte slevu na nákup.

  • Jaké jsou vaše zásady vracení a náhrady?

    Nepoužité zboží přijímáme zpět do 30 dnů od doručení. Pokud chcete jít dále a vrátit celou objednávku nebo její část, navštivte prosím naše Zásady vracení a vrácení peněz zde a poté nás kontaktujte na adrese theteam@threo.cz a uveďte číslo své objednávky. Případy vrácení s výčitkami svědomí, jako je například zboží, které nesedělo, nelíbila se mu barva/kvalita, bylo objednáno omylem, zakoupeno jinde apod. budou řešeny samostatně.

     


Otázky k objednávce

  • Jak najdu svou objednávku?

    Po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail s číslem objednávky a podrobnostmi o nákupu.

  • Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

    Objednávky zpracováváme velmi rychle a bohužel obvykle nemůžeme provádět změny po zadání objednávky déle než 24 hodin. Pokud si však chyby všimnete ihned, pošlete nám prosím e-mail na adresu theteam@threo.cz, abychom zjistili, zda je možné provést změnu.

  • Jak dlouho trvá zpracování objednávky?

    Všechny objednávky jsou zpracovány do 1-3 pracovních dnů.

  • Proč jsem nedostal potvrzovací e-mail?

    Nezapomeňte zkontrolovat složku Spam, Nevyžádaná pošta nebo Propagační akce pro případ, že e-mail byl doručen do této složky místo do vaší schránky.

    Chcete-li se ještě více ujistit, že vám naše potvrzovací e-maily přijdou, můžete si adresu theteam@threo.cz přidat do seznamu bezpečných odesílatelů, abyste zajistili, že potvrzení nebude odesláno do některé z těchto složek.

    Pokud jste tyto složky zkontrolovali a potvrzení stále chybí, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

  • Co se stane, když se moje objednávka vrátí odesílateli?

    V případě, že bude vaše objednávka vrácena odesílateli, budeme vás kontaktovat e-mailem na stejnou e-mailovou adresu, která byla zadána při objednávce. Pokud zjistíte, že odkaz pro sledování objednávky uvádí, že se vaše objednávka vrací odesílateli, dříve nám prosím zašlete e-mail na adresu theteam@threo.cz a dejte nám vědět, abychom se mohli na problém řádně podívat.

  • Co mám dělat, pokud jsem obdržel vadný nebo nesprávný výrobek?

    Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadný, poškozený nebo nesprávný výrobek, zašlete fotografii nebo video výrobku a stručné vysvětlení závady na adresu theteam@threo.cz . Rovněž potřebujeme fotografii sledovacího čísla samotného balíčku, abychom se na to mohli ihned podívat.

  • Co když byla moje objednávka odcizena?

    Pokud máte důvodné podezření, že váš balíček byl odcizen (například pokud je stav vaší objednávky „Doručeno“, ale nikdy jste ji neobdrželi), musíte počkat 5 dní. Během této doby se může stav změnit nebo může být chybně doručený balíček vrácen odesílateli.

    Pokud se tak nestane, musíte do 5 dnů od aktualizace stavu podat policejní hlášení. Zašlete nám kopii policejní zprávy a přidělené číslo policejní zprávy, abychom mohli váš případ přezkoumat. Falšování hlášení bude mít právní důsledky.


Otázky týkající se plateb

  • Jaké platební metody přijímáte?

    Přijímáme platby přes PayPal a všemi hlavními kreditními kartami včetně Visa, MasterCard.

    Upozorňujeme na možné poplatky za přeshraniční transakce.

  • Proč byla moje platba odmítnuta?

    Platby mohou být z různých důvodů odmítnuty. Pokud máte pocit, že vaše karta byla odmítnuta omylem, zadejte prosím další objednávku prostřednictvím našich webových stránek a ujistěte se, že je adresa správná.

  • Jak provedu platbu?

    Vyberte si položky, které chcete zakoupit, a přidejte je do nákupního košíku. Než přejdete k dalšímu kroku, zkontrolujte obsah nákupního košíku. Vyplňte požadovaná pole informacemi, které nám umožní doručit vám objednávku. Vyberte způsob platby, zadejte platební údaje a potvrďte nákup. Obdržíte automatický e-mail potvrzující vaši objednávku a obsahující podstatné informace o ní. Tento e-mail si prosím uschovejte pro budoucí použití, dokud neobdržíte svůj balíček.

     


Otázky týkající se přepravy

  • Jak dlouho trvá přeprava?

    Podrobnosti naleznete v našich informacích o dodání.

  • Jak mohu sledovat svou objednávku?

    Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte automatický e-mail s informacemi o sledování. Vezměte prosím na vědomí, že první sken se objeví až za 48 hodin.

  • Jsou za mezinárodní doručení účtovány nějaké další poplatky?

    Doprava je zcela zdarma. Při dodání zboží se neplatí žádné clo/prodejní daň.

Jakýkoli produkt se slevou 20 %
Platnost vaší slevy vyprší za:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0