Často Kladené Otázky | Threo
Obecné otázky
Můžete zanechat vzkaz na čísle +48226022918 od 9:00 do 17:00 EST nebo poslat e-mail na adresu theteam@threo.cz. Na všechny požadavky zákazníků odpovídáme v pracovní dny do 24 hodin.
Naše nejlepší nabídky si můžete prohlédnout na hlavní stránce www.threo.cz. V průběhu roku nabízíme řadu sezónních akcí. Pokud máte kód, stačí ho zadat při placení a získáte slevu na nákup.
Nepoužité zboží přijímáme zpět do 30 dnů od doručení. Pokud chcete jít dále a vrátit celou objednávku nebo její část, navštivte prosím naše Zásady vracení a vrácení peněz zde a poté nás kontaktujte na adrese theteam@threo.cz a uveďte číslo své objednávky. Případy vrácení s výčitkami svědomí, jako je například zboží, které nesedělo, nelíbila se mu barva/kvalita, bylo objednáno omylem, zakoupeno jinde apod. budou řešeny samostatně.
Otázky k objednávce
Po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail s číslem objednávky a podrobnostmi o nákupu.
Objednávky zpracováváme velmi rychle a bohužel obvykle nemůžeme provádět změny po zadání objednávky déle než 24 hodin. Pokud si však chyby všimnete ihned, pošlete nám prosím e-mail na adresu theteam@threo.cz, abychom zjistili, zda je možné provést změnu.
Všechny objednávky jsou zpracovány do 1-3 pracovních dnů.
Nezapomeňte zkontrolovat složku Spam, Nevyžádaná pošta nebo Propagační akce pro případ, že e-mail byl doručen do této složky místo do vaší schránky.
Chcete-li se ještě více ujistit, že vám naše potvrzovací e-maily přijdou, můžete si adresu theteam@threo.cz přidat do seznamu bezpečných odesílatelů, abyste zajistili, že potvrzení nebude odesláno do některé z těchto složek.
Pokud jste tyto složky zkontrolovali a potvrzení stále chybí, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.
V případě, že bude vaše objednávka vrácena odesílateli, budeme vás kontaktovat e-mailem na stejnou e-mailovou adresu, která byla zadána při objednávce. Pokud zjistíte, že odkaz pro sledování objednávky uvádí, že se vaše objednávka vrací odesílateli, dříve nám prosím zašlete e-mail na adresu theteam@threo.cz a dejte nám vědět, abychom se mohli na problém řádně podívat.
Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadný, poškozený nebo nesprávný výrobek, zašlete fotografii nebo video výrobku a stručné vysvětlení závady na adresu theteam@threo.cz . Rovněž potřebujeme fotografii sledovacího čísla samotného balíčku, abychom se na to mohli ihned podívat.
Pokud máte důvodné podezření, že váš balíček byl odcizen (například pokud je stav vaší objednávky „Doručeno“, ale nikdy jste ji neobdrželi), musíte počkat 5 dní. Během této doby se může stav změnit nebo může být chybně doručený balíček vrácen odesílateli.
Pokud se tak nestane, musíte do 5 dnů od aktualizace stavu podat policejní hlášení. Zašlete nám kopii policejní zprávy a přidělené číslo policejní zprávy, abychom mohli váš případ přezkoumat. Falšování hlášení bude mít právní důsledky.
Otázky týkající se plateb
Přijímáme platby přes PayPal a všemi hlavními kreditními kartami včetně Visa, MasterCard.
Upozorňujeme na možné poplatky za přeshraniční transakce.
Platby mohou být z různých důvodů odmítnuty. Pokud máte pocit, že vaše karta byla odmítnuta omylem, zadejte prosím další objednávku prostřednictvím našich webových stránek a ujistěte se, že je adresa správná.
Vyberte si položky, které chcete zakoupit, a přidejte je do nákupního košíku. Než přejdete k dalšímu kroku, zkontrolujte obsah nákupního košíku. Vyplňte požadovaná pole informacemi, které nám umožní doručit vám objednávku. Vyberte způsob platby, zadejte platební údaje a potvrďte nákup. Obdržíte automatický e-mail potvrzující vaši objednávku a obsahující podstatné informace o ní. Tento e-mail si prosím uschovejte pro budoucí použití, dokud neobdržíte svůj balíček.
Otázky týkající se přepravy
Podrobnosti naleznete v našich informacích o dodání.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte automatický e-mail s informacemi o sledování. Vezměte prosím na vědomí, že první sken se objeví až za 48 hodin.
Doprava je zcela zdarma. Při dodání zboží se neplatí žádné clo/prodejní daň.